Προσωπικό


Διδακτικό προσωπικό σχολικής χρονιάς 2020-2021:

Διευθύντρια

Αντιγόνη Μιχαήλ

Β. Διευθύντρια

Ελλάδα Παπαρέ

Ειδικών Μαθησιακών Νοητικών Λειτουργικών και Προσαρμοστικών Δυσκολιών

Νάσια Πογιατζή

Έλλη Κλεοβούλου

Ζωή Σουρμελή

Αρίσταρχος Χαραλάμπους

Βασίλης Βασιλίου

Μαγδαληνή Κωνσταντίνου

Μαρίνα Παναγιωτίδου

Παντελίτσα Σπανού

Πάρης Ευριπίδου

Σέργιος Σεργίου

Μαρία Μούζουρου

Χριστίνα Ιωάννου

Λεώνη Παναγή

Άρης Παπαγεωργίου

Λουίζα Κωνσταντή

Ειδικής Γυμναστικής

Ελλάδα Παπαρέ

Άννα Συλικιώτου

Δένα Κυριάκου Κωνσταντινίδου

Εργοθεραπείας

Άντρη Παπαδοπούλου

Άντρια Ιακώβου

Ευτυχία Χαραλάμπους

Μιχάλης Γιακουμής

Ειρήνη Γρούτα

Γιάννα Ανδρονίκου

Λογοθεραπείας

Έλλη Λάμπρου

Ιωάννης Τσίμαρης

Σάββας Λαζάρου

Κωνσταντίνα Χρίστου

Γεωργία Ευέλθοντος

Φυσιοθεραπείας

Γιώργος Πουγιούκας

Δένα Παλάζη

Ελένη Κομνηνού

Μαρία Κρητικού

Ειρήνη Κλεάνθους

Κωφών

Χριστάκης Χριστοδούλου

Μουσικοθεραπείας

Μαρίνα Αβραάμ

Σπυρούλα Βιολάρη

Τζιωρτζίνα Χαραλάμπους

Χριστιάνα Κουτσουπίδου

Πρόδρομος Στυλιανού

Μουσική

Χριστίνα Σεργίου Χαρμανή

Αργυροχοΐα –Χρυσοχοΐα

Κρίστης Μιχαηλίδης

Ξυλουργικής/Επιπλοποιίας

Πέτρος Χριστοδουλάκης

Γιώργος Πέτρου

Ανδρέας Ονουφρίου

Θεατρικό Παιχνίδι

Χάρης Καυκαρίδης

Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος

Μάριος Κυριακίδης

Νοσηλευτικός Λειτουργός

Χριστίνα Λεωνίδου

Γραμματέας

Τασούλλα Νικολάου

                                                                             

Συνεργασία του προσωπικού

   Το προσωπικό του σχολείου υλοποιεί τους στόχους όπως αυτοί καταγράφονται, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στο Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΑΠΕ) του κάθε παιδιού.
Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευτικοί και οι θεραπευτές αναλαμβάνουν ευθύνες οι οποίες στοχεύουν στην ομαλή και δημιουργική λειτουργία του σχολείου. Ακολουθείται ιεραρχία ευθυνών ξεκινώντας από τον διευθυντή και τους βοηθούς διευθυντές και καταλήγει σε επιτροπές αποτελούμενες από το εκπαιδευτικό προσωπικό. 
Ο εκπαιδευτικός ψυχολόγος του σχολείου συνεργάζεται και στηρίζει τόσο το προσωπικό στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά όσο και τα ίδια τα παιδιά.
Όλο το προσωπικό του σχολείου συμμετέχει στη διοργάνωση και εκτέλεση διαφόρων δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων.

Ανάπτυξη - επιμόρφωση του προσωπικού

   Η ανάπτυξη-επιμόρφωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού) γίνεται κυρίως μέσα από:
• τις συνεδρίες του προσωπικού, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητούνται διάφορα εκπαιδευτικά και άλλα θέματα και ανταλλάζονται σημαντικές γνώσεις, πολύτιμες εμπειρίες και ενδιαφέρουσες απόψεις γι’ αυτά τα θέματα.
• τη συμμετοχή σε ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό, τα οποία έχουν άμεση σχέση με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. 
• την ενημέρωση από το προσωπικό που παρακολούθησε διάφορα ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
• τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο από το Διευθυντή του σχολείου.
• τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται από τους οικείους λειτουργούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
• την ενημέρωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού), από τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων, σε διάφορα θέματα που άπτονται της ορθής αντιμετώπισης και στήριξης των παιδιών σε συγκεκριμένους τομείς (σίτιση παιδιών, τοποθέτηση παιδιών σε ορθοστάτες,  ορθή θέση καθίσματος των παιδιών στην τάξη, αξιοποίηση εργοθεραπευτικού εξοπλισμού, πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής των παιδιών κλπ).