Προσωπικό


Διευθυντικό, εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό 2019-2020:

Αν. Διευθύντρια

Σόνια Αλεξάνδρου

Ειδικών Μαθησιακών Νοητικών Λειτουργικών και Προσαρμοστικών Δυσκολιών

Αρίσταρχος Χαραλάμπους

Βασίλης Βασιλίου

Έλενα Ιωάννου

Έλενα Χ΄ Γιάννη

Ζωή Σουρμελή

Μαγδαληνή Κωνσταντίνου

Μαρία Μιχαήλ

Μαρίνα Παναγιωτίδου

Ορθοδοξία Τσαγγαρίδου

Παναγιώτα Λεωνίδου

Παντελίτσα Σπανού

Πάρις Ευριπίδου

Σέργιος Σεργίου

Τριάδα Κυριάκου

Χριστάλλα Πέτρου

Ειδικής Γυμναστικής

Άννα Συλικιώτου

Δένα Κυριάκου Κωνσταντινίδου

Ελλάδα Παπαρέ (Β.Δ)

Εργοθεραπείας

Άντρη Παπαδοπούλου

Άντρη Ιακώβου

Ευτυχία Χαραλάμπους

Ιφιγένεια Χρ. Καρπασίτου

Μιχάλης Γιακουμής

Λογοθεραπείας

Έλλη Λάμπρου

Ευτυχία Πέτρου

Ιωάννης Τσίμαρης

Σάββας Λαζάρου

Χρύσω Σωτηρίου

Φυσιοθεραπείας

Γιώργος Πουγιούκας

Δένα Παλάζη

Ελένη Κομνηνού

Μαρία Κρητικού

Κωφών

Χριστάκης Χριστοδούλου

Μουσικοθεραπείας

Μαρίνα Αβραάμ

Σπυρούλα Βιολάρη

Τζιωρτζίνα Χαραλάμπους

Χριστιάνα Κουτσουπίδου

Μουσική

Χριστίνα Σεργίου Χαρμανή (Β.Δ)

Αργυροχοΐα –Χρυσοχοΐα

Κρίστης Μιχαηλίδης

Ξυλουργικής/Επιπλοποιίας

Παναγιώτης Παναγιώτου

Πέτρος Χριστοδουλάκης

Ρεβέκκα Οικονόμου-Ρωσσίδου

Σάββας Βρακάς

Θεατρικό Παιχνίδι

Χάρης Καυκαρίδης

Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος

Μάριος Κυριακίδης

Νοσηλευτικός Λειτουργός

Χριστίνα Λεωνίδου

Γραμματέας

Τασούλλα Νικολάου

Σχολικοί βοηθοί/ συνοδοί

Αντωνία Γεωργίου

Άντρη Λοΐζου

Άντρη Αρακελιάν

Αστέρω Πίτρακκου

Αρτέμης Ρούσσου

Γεωργία Χρυσάνθου

Ειρήνη Παναγιώτου

Ελένη Κυριάκου

Ελενίτσα Αρμινιώτου

Ηλέκτρα Κονναρή

Θουκής Ευριπίδου

Δένα Ηρακλέους

Λώρια Παναγιώτου

Μαρία Θεοδώρου

Πάμπος Παναγή

Σοφία Μιχαήλ

Σοφία Νικολάου

Χρυστάλλα Μιχαήλ

Δώρα Παράσχου

Παμπίνα Καλλονά

Τζιώρτζια Κλεάνθους

Μαρία Ανδρέου

Οδηγοί λεωφορείων

Νίκος Χατζηνικολάου

Δέσπω Σάββα

Αντρέας Αριστείδου

Κωνσταντίνος Κυπρίζογλου

Μάριος Μιχαήλ

Ρούλλης

Καθαρίστριες/Φροντίστριες σχολείου

Δοξούλα Γεωργίου

Μαρία Πρωτόπαπα

                                                                             

Συνεργασία του προσωπικού

   Το προσωπικό του σχολείου υλοποιεί τους στόχους όπως αυτοί καταγράφονται, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στο Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΑΠΕ) του κάθε παιδιού.
Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευτικοί και οι θεραπευτές αναλαμβάνουν ευθύνες οι οποίες στοχεύουν στην ομαλή και δημιουργική λειτουργία του σχολείου. Ακολουθείται ιεραρχία ευθυνών ξεκινώντας από τον διευθυντή και τους βοηθούς διευθυντές και καταλήγει σε επιτροπές αποτελούμενες από το εκπαιδευτικό προσωπικό. 
Η εκπαιδευτική ψυχολόγος του σχολείου συνεργάζεται και στηρίζει τόσο το προσωπικό στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά όσο και τα ίδια τα παιδιά.
Όλο το προσωπικό του σχολείου συμμετέχει στη διοργάνωση και εκτέλεση διαφόρων δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων.

Ανάπτυξη - επιμόρφωση του προσωπικού

   Η ανάπτυξη-επιμόρφωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού) γίνεται κυρίως μέσα από:
• τις συνεδρίες του προσωπικού, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητούνται διάφορα εκπαιδευτικά και άλλα θέματα και ανταλλάζονται σημαντικές γνώσεις, πολύτιμες εμπειρίες και ενδιαφέρουσες απόψεις γι’ αυτά τα θέματα.
• τη συμμετοχή σε ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό, τα οποία έχουν άμεση σχέση με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. 
• την ενημέρωση από το προσωπικό που παρακολούθησε διάφορα ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
• τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο από το Διευθυντή του σχολείου.
• τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται από τους οικείους λειτουργούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
• την ενημέρωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού), από τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων, σε διάφορα θέματα που άπτονται της ορθής αντιμετώπισης και στήριξης των παιδιών σε συγκεκριμένους τομείς (σίτιση παιδιών, τοποθέτηση παιδιών σε ορθοστάτες,  ορθή θέση καθίσματος των παιδιών στην τάξη, αξιοποίηση εργοθεραπευτικού εξοπλισμού, πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής των παιδιών κλπ).