Προσωπικό


Διευθυντικό, εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό 2013-2014:

Διευθυντής Χαράλαμπος Χαραλάμπους
Ειδικοί Εκπαιδευτικοί  
Ειδικών Μαθησιακών Νοητικών Λειτουργικών και Προσαρμοστικών Δυσκολιών Χαράλαμπος Ιωάννου
Νικολίνα Νικολάου
Σέργιος Σεργίου
Έλενα Παπαντωνίου
Στέλλα Ηροδότου
Σωτήρης Αρέστη
Χαρά Παναγή
Χριστίνα Αντωνιάδου
Μαρία Θρασυβούλου
Μαρία Φιλίππου
Ειδικής Γυμναστικής

Άριστος Ευριπίδης (Β.Δ)
Ελλάδα Παπαρέ

Εργοθεραπείας Ιφιγένεια Χριστοδούλου
Άντρη Παπαδοπούλου
Λογοθεραπείας Σόνια Αλεξάνδρου (Β.Δ)
Σάββας Λαζάρου
Φυσιοθεραπείας Γιώργος Πουγιούκας
Αγάθη Πιπεράρη
Μουσικοθεραπείας Παναγιώτα Ροτσίδου 
Μουσική  Σάββας Κωνσταντινίδης  (2 μέρες)
Ξυλουργικής/Επιπλοποιίας Αντρέας Ιωάννου
Πέτρος Χριστοδουλάκης  (3 μέρες)
Αντρέας Ττοφής  (2 μέρες)
Εκπαιδευτική Ψυχολόγος (αποσπασμένη  από την Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας) Ευανθία Παντελή 
Καθαρίστριες/Φροντίστριες σχολείου Νίκη Παρασκευά
Φωτούλα Μενελάου
Θεογνωσία Δημητρίου
Σχολικοί βοηθοί/ συνοδοί Ευτυχία Κυριάκου
Ελενίτσα Αρμινιώτου
Άντρη Λοίζου
Ηλέκτρα Κονναρή
Σοφία Νικολάου
Άντρη Αρακελιάν
Ελένη Κυριάκου
Λώρια Παναγιώτου
Θουκής Ευριπίδου
Αγγέλα Χαραλάμπους
Αστέρω Πίτρακκου
Θεανώ Αναγιωτού
Σοφία Μιχαήλ
Οδηγοί λεωφορείων Νίκος Χάτζηνικολάου
Σωκράτης Αθανασίου
Αντρέας Αριστείδου
Μαρία Παναγιώτου
Μάριος Μιχαήλ
Κωνσταντίνος Κυπρίζογλου

                                                                             

Συνεργασία του προσωπικού

   Το προσωπικό του σχολείου υλοποιεί τους στόχους όπως αυτοί καταγράφονται, κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, στο Ατομικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (ΑΠΕ) του κάθε παιδιού.
Επιπρόσθετα, οι εκπαιδευτικοί και οι θεραπευτές αναλαμβάνουν ευθύνες οι οποίες στοχεύουν στην ομαλή και δημιουργική λειτουργία του σχολείου. Ακολουθείται ιεραρχία ευθυνών ξεκινώντας από τον διευθυντή και τους βοηθούς διευθυντές και καταλήγει σε επιτροπές αποτελούμενες από το εκπαιδευτικό προσωπικό. 
Η εκπαιδευτική ψυχολόγος του σχολείου συνεργάζεται και στηρίζει τόσο το προσωπικό στην αντιμετώπιση των διαφόρων προβλημάτων που παρουσιάζουν τα παιδιά όσο και τα ίδια τα παιδιά.
Όλο το προσωπικό του σχολείου συμμετέχει στη διοργάνωση και εκτέλεση διαφόρων δραστηριοτήτων και εκδηλώσεων.

Ανάπτυξη - επιμόρφωση του προσωπικού

   Η ανάπτυξη-επιμόρφωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού) γίνεται κυρίως μέσα από:
• τις συνεδρίες του προσωπικού, κατά τη διάρκεια των οποίων συζητούνται διάφορα εκπαιδευτικά και άλλα θέματα και ανταλλάζονται σημαντικές γνώσεις, πολύτιμες εμπειρίες και ενδιαφέρουσες απόψεις γι’ αυτά τα θέματα.
• τη συμμετοχή σε ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό, τα οποία έχουν άμεση σχέση με την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. 
• την ενημέρωση από το προσωπικό που παρακολούθησε διάφορα ενδοϋπηρεσιακά ή άλλα σεμινάρια και συνέδρια στην Κύπρο και στο εξωτερικό.
• τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο από το Διευθυντή του σχολείου.
• τη συζήτηση και καθοδήγηση που γίνεται από τους οικείους λειτουργούς Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
• την ενημέρωση του προσωπικού (εκπαιδευτικού και βοηθητικού), από τους εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων, σε διάφορα θέματα που άπτονται της ορθής αντιμετώπισης και στήριξης των παιδιών σε συγκεκριμένους τομείς (σίτιση παιδιών, τοποθέτηση παιδιών σε ορθοστάτες,  ορθή θέση καθίσματος των παιδιών στην τάξη, αξιοποίηση εργοθεραπευτικού εξοπλισμού, πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής των παιδιών κλπ).